Tuesday, October 23, 2012

Entry Tiada Mood

Rasa macam mau stick dengan Cikgu Aida saja 24 jam. bukan maw showoff atau trip 'anak emas' , sebab saya rasa motivated kalau ada Cikgu Aida. haha :)

Bila dah ada niat nak berubah ni, mesti ada saja gangguan . faktor manusia, persekitaran dan segalanya. sekarang saya memang malas nak layan orang2 kat sekeliling ni. well cuma beberapa je kawan yang dilayan sebab tak menyusahkan :) pada sesiapa yang tengah baca ni, tolong jangan distract focus saya untuk study yer. well kecuali kalau time tu dah tamat kelas, boleh dipertimbangkan. XD

kalau pasal Facebook, tak yah cakap banyak2. kalau saya post je something kat facebook tu, terutamanya post yg meluahkan ketidak-puasan-hati, ada je makhluk2 Tuhan nak jadikan post saya tu suatu isu. bukannya boleh dibawa masuk dalam Dewan Rakyat pun. nak kena jahit mulut ker baru tahu nak diam? tsk-tsk-tskkk.

STPM Penggal 1 tak lama lagi. Biology dah ada keyakinan dalam otak. kalau Chemistry, hmmm :|

Okay memang takde mood sekarang. dah title pun Entry Tiada Mood. kbaii :)


♥ Love, Autumn Zira ♥

1 comment:

  1. Semoga mood kembali spt sedia kala. btw, good luck !

    ReplyDelete

 
Alright reserved by Azirah Jaini.