Sunday, July 13, 2014

Matematik. Benci lah

Mak aiii tak suka lah subjek math ni. Ntah org lain suka sgt subjek tu tapi sy... Bio chemistry smua tu sy boleh lah terima tapi math macam susah sgt bagi saya. Ni tgh buat assignment math lah ni, tu pun dah hopeless ni, otak ku sungguh penat ya allah. Otak, kenapa lah ko tak suka math, kan dah susahkan sy -.-
♥ Love, Autumn Zira ♥

No comments:

Post a Comment

 
Alright reserved by Azirah Jaini.