Friday, September 12, 2014

Jemput Baca ♥

Mimpi
Kadang-kadang mimpi tu lebih indah dari kenyataan. Semuanya elok kalau dalam mimpi , well untuk sayalah. Kalau korang saya tak tau. Hihi. Cuci kaki , kemas katil dan baca doa sebelum tidur tau. Tidurlah dengan fikiran yang aman dan hati yang tenang.Macam tu la rutin tidur saya. Mana taknya kalau ada si dia yang buatkan saya tersengih je siang dan malam. Tak hairanlah mimpi pun indah-indah. Hee :P

But seriously, saya dah jarang mimpi buruk. Maybe sebab saya dah 'lepaskan diri' dari benda yang buat hidup saya kusut kat seberang Laut China Selatan, datang ke Perak dengan permulaan yang baru. Lepas tu kenal pula dengan cii abang sorang tu memeriahkan lagi hidup ni. Please stay as long as you can. (Thank you <3 )


Mid Sem
Heloooooooooo! Mid sem next monday. Wish me luck everybodey! Hihi :( Tak perlu la nak luck sangat, usaha tangga kejayaan! Saya dah belajar, lepas ni tawakal je la. Hahaha :3
Saya tengok ramai je yang tak ambil berat sangat pasal mid sem ni hmmm. Penting ok. Maybe drg terlebih yakin atau pasrah je. Selagi belum rasa jatuh, selagi tu belum ada kesedaran diri kot? Sighhh risau juga sy tengok kamu ni tau.

Setakat ni study sy berjalan dengan lancar. Saya ni bukanlah jenis nak tolak semua benda ke tepi kalau musim exam ni. Saya tak boleh kalau tak contact dgn abang tu, nanti emosi terganggu. HAHAHA so awak please jangan nak jauh2 dari saya time exam ni k :P
Hm saya mau call mamy kat Sabah. Rinduuuu mamy <3

Kucing n lagi semangat nak kurus.
kau hadooo? 



♥ Love, Autumn Zira ♥

1 comment:

  1. Hai. Sabahan kah? Well all the best for your midsem. and I like your post pasal mimpi tu. rasa macam x nak bangun kalau dibuai mimpi indah haha. btw do visit me back :)

    ReplyDelete

 
Alright reserved by Azirah Jaini.