Saturday, October 3, 2015

WOW I LOST OKAY

Seperti tajuk entry ini, WOW I LOST. Serius jarang saya nak meroyan kat blog ni tapi entah lah pada detik ini saat ini terasa nak potpetpotpet je sigh.
Lost yang macam mana ni? Korang tau tak perasaan 'lost' tu bila banyak sangat assignments, pastu group works berlambak hampeh semua tak nak buat nak tunggu saya siapkan, tambah lagi dengan projek research yang kena submit kalau tak, mereput la engko kat kolej tak graduate. Plus, exam final tinggal sebulan je lagi pastu korang tak larat nak cover semua tajuk. In my case, saya ada 7 subjek (kot?) dan dalam 7 subjek tu banyak pulak tajuk-tajuk ape ntah. LACK OF SLEEP FOR NO REASON, perhaps insomnia but i don't think so or maybe it's just me being a crybaby. Isu kewangan tu takyah sembang sangat lah, student2 dah sedia maklum kot tapi kalau korang dari keluarga berada tu maybe tak berapa nak paham situasi so k its fine lah kot. HAHA
Masalah dari segi emosi? tak dapat saya nak nafikan yg saya agak berasa , lonely di sini. Kawan ramai je tapi kalau krik krik rasanya takde makna kot. Cingg. 

p/s : i'm not in need of any advice thanks .






♥ Love, Autumn Zira ♥

3 comments:

  1. Tarik napasss . Lepass
    Tarik napasss . Lepasss . Hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. dh tarik napas byk sangat smpai paru2 mengembang hiks

      Delete
  2. fuhhhh...sabar...baca pun boleh terasa berat...huh...

    ReplyDelete

 
Alright reserved by Azirah Jaini.